A Mexican Roadtrip # 1 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dennis en Henk Treuman - WaarBenJij.nu A Mexican Roadtrip # 1 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dennis en Henk Treuman - WaarBenJij.nu

A Mexican Roadtrip # 1

Door: 2treumannen

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Henk

23 Mei 2015 | Nederland, Rotterdam

Stef Bos zong ooit:

En we zitten naast elkaar
En we zeggen niet zoveel
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel

Papa, ik lijk steeds meer op jou

Vroeger kon je streng zijn
en god, ik heb je soms gehaat
maar jouw woorden,
ze liggen op mijn lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte

Papa, ik lijk steeds meer op jou

Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou

Toen Dennis dus vroeg of hij nog een keertje met mij mee op vakantie mocht moest ik toch even nadenken. Per slot van rekening is het geen sinecure om een flink aantal weken en duizenden kilometers naast je zoon te zitten. Als ik er uiteindelijk schoorvoetend mee instem bedacht ik dat er misschien toch masochistische trekjes in me zitten. Ondanks Stef’s woorden is de muziekkeus van Dennis niet de mijne, is zijn rijstijl en reistempo niet te vergelijken met dat van mij en …..

Toch hebben we een aantal heel mooie vakanties samen gehad waarin in feite vrijwel geen onvertogen woord is gevallen. Dat schept een band en vertrouwen. Toen Den bovendien aangaf na Gizeh, Karnak en Luxor ook eens aan de Zuid-Amerikaanse cultuur te willen snuiven was de keuze snel gemaakt. Het zaad voor “A Mexican Roadtrip” was geplant. Alleen de gedachte al aan tropische hitte en klam vochtige atmosfeer deed het kwiek en monter ontkiemen.
Een vlucht met AirBerlin vanaf Düsseldorf was snel geboekt en brengt ons op 6 juni in 11 uur rechtstreeks naar, hoe kan het ook anders, Cancun. Na een regeldagdeel en acclimatiseernachtje is het de bedoeling om grofweg langs de noordkust van Mexico richting Vera Cruz te rijden. Dan schuinweg naar het zuiden naar Mexico-stad om vervolgens Acapulco te bezoeken. Als alles gaat zoals gedacht maken we eventueel nog een “uitstapje” naar Puerto Vallarta. Terug via Oaxaca, Chiapas en eventueel Belize om uiteindelijk misschien in Playa del Carmen even uit te rusten en nog een kleurtje op te doen.

Wordt vervolgd (misschien)




  • 23 Mei 2015 - 22:44

    Judith R:

    Hombres!
    Disfruten de Mexico, es bonito!! Y Belice tambien!
    Saludos!
    Goediet :-) die best wel jaloers is

  • 24 Mei 2015 - 15:50

    Willem:

    Kijk aan wat mooi, het reizigerspad weer gekozen, wat lekker mannen!!
    Geniet er van, het blijft een van de mooiste dingen, en Mexico ook nog eens een dikke bestemming! Groeten vanuit Japan ;)

  • 24 Mei 2015 - 21:26

    Herman Petra Levy En Aalihya Tieman:

    S6 mannen behalve de mooie steden en wonderschone dames, geniet van de lokale drankjes he vooral met de rupsen erin mmmmmm , ik zie uit naar het volgende deel. xxx van ons

  • 01 Juni 2015 - 16:36

    Sacha:

    Wens jullie een heel goeie reis, mannen!
    Geniet en veel mooie ervaringen opdoen!
    Liefs, Sacha

  • 07 Juni 2015 - 17:45

    Karola:

    En dan zeg jij Henk dat jullie niet dezelfde muzieksmaak hebben, heb dit liedje al meerdere malen gehoord bij den op de bank

  • 07 Juni 2015 - 17:47

    Karola:

    Oeps, drukte snel op verZenden geloof ik... Ik wens jullie een mooie reis samen, maar dat komt vast goed, liefs karola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Dennis en Henk

Actief sinds 07 Maart 2012
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 48716

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 11 Juli 2015

A Mexican roadtrip

04 Mei 2012 - 01 September 2012

Alexandrië- Kaapstad

Landen bezocht: